Naší prioritou je spokojenost zákazníků a dlouhodobá kvalita prováděných sanačních zásahů. Ačkoliv děláme maximum pro bezchybné provedení každé zakázky, mohou nastat situace, kdy výsledek neodpovídá očekávání nebo dojde k technickému problému. V těchto případech nabízíme férový, přímý a srozumitelný reklamační proces.
Cílem reklamačního řízení není hledat viníka, ale rychle a transparentně vyřešit situaci ke spokojenosti všech stran. Věříme, že dobrá spolupráce se pozná i podle toho, jak partneři zvládají potíže. Proto k reklamacím přistupujeme zodpovědně a věcně.
Reklamaci lze uplatnit zejména tehdy, pokud:
Naopak reklamace se nevztahuje na situace, které vznikly:
Na všechny výkony se vztahuje záruka, jejíž délka je specifikována v realizační smlouvě. Délku záruky poskytujeme v závislosti na typu zásahu a zvolené technologii.
Kontaktujte nás co nejdříve, jakmile zaznamenáte problém, a to e-mailem nebo telefonicky. Uveďte číslo zakázky, přesné místo výskytu vady a stručný popis situace. Přiložte, pokud možno, fotografie nebo jiné důkazy.
Následně přijede náš technik, který provede bezplatnou obhlídku a odborné posouzení reklamované části. Cílem je zjistit příčinu problému a určit, zda se jedná o oprávněnou reklamaci.
Následně vypracujeme zápis a navrhneme další postup, obvykle opravu, úpravu provedené technologie nebo doplňující zásah. Vše je dokumentováno a potvrzeno oběma stranami.
Reklamační zásah je proveden přednostně, v co nejkratším možném termínu, podle rozsahu nutných úprav a dostupnosti techniků.
Pokud se ukáže, že vada nebyla způsobena naší činností, ale například skrytým statickým problémem, chybou v navazujících stavebních pracech, nebo vnějšími vlivy, doporučíme další vhodný postup, například monitoring, statické vyhodnocení nebo jinou odbornou intervenci.
Jsme si vědomi, že sanace zdiva, zvláště u starších nebo památkově chráněných objektů, s sebou nese mnoho proměnných. Ne vždy lze předem s absolutní jistotou odhalit všechny problémy, které mohou během prací nebo po jejich dokončení nastat. Proto klíčovou roli hraje otevřená komunikace a vstřícnost na obou stranách.
Reklamace je přirozenou součástí jakékoli odborné činnosti. Důležité je, aby byla řešena profesionálně, bez zbytečného odkladu a s respektem vůči klientovi i jeho majetku. Tak k nim také přistupujeme.
V případě jakýchkoli pochybností nebo dotazů nás neváhejte kontaktovat. Jsme připraveni situaci odborně vyhodnotit a případně zasáhnout tak, aby byla náprava rychlá a efektivní.
Neodkládejte komunikaci, včasné nahlášení problému významně zvyšuje šanci na bezproblémové a rychlé řešení.